Лабораторна робота*. ОПИС
ЕЛЕКТРОННОГО МАГАЗИНУ. ПОШУК
ТОВАРІВ В ЕЛЕКТРОННИХ МАГАЗИНАХ
Підручник "ІНТЕРНЕТ В МАРКЕТИНГУ"
Опрацювати розділи:
1 СУТНІСТЬ ІНТЕРНЕТ В МАРКЕТИНГУ (ст.5) тести (ст.325)
2 ХАРАКТЕРИСТИКА АУДИТОРІЇ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (ст.66) тести (ст. 339)
5 КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГУ В СЕРЕДОВИЩІ ІНТЕРНЕТ (ст. 158) тести (ст. 368)
6 ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА В СЕРЕДОВИЩІ ІНТЕРНЕТ(ст. 187) тести (ст. 382)
9 МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ В СЕРЕДОВИЩІ ІНТЕРНЕТ (ст. 255) тести (ст. 414)
Звіт відправити на e-mail: lenadvirna@gmail.com
Підручник "ІНТЕРНЕТ В МАРКЕТИНГУ"
Опрацювати розділи:
1 СУТНІСТЬ ІНТЕРНЕТ В МАРКЕТИНГУ (ст.5) тести (ст.325)
2 ХАРАКТЕРИСТИКА АУДИТОРІЇ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (ст.66) тести (ст. 339)
5 КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГУ В СЕРЕДОВИЩІ ІНТЕРНЕТ (ст. 158) тести (ст. 368)
6 ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА В СЕРЕДОВИЩІ ІНТЕРНЕТ(ст. 187) тести (ст. 382)
9 МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ В СЕРЕДОВИЩІ ІНТЕРНЕТ (ст. 255) тести (ст. 414)
Звіт відправити на e-mail: lenadvirna@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий