Практична робота 1 Організаційні документи (2 год.)
1. Посадова інструкція.
2. Правила внутрішнього розпорядку.
Завдання: Посадова інструкція складається для
посади секретаря, керівника підрозділу, керівника відділу кадрів. Повинна
містити шість розділів, у кожному з яких має бути не менше двох пунктів.
Правила внутрішнього
розпорядку розробляються для вищого навчального закладу, загальноосвітньої
школи, рекламної агенції тощо. Орієнтовно мають складатися з 4-6 пунктів.
Виконані завдання надіслати викладачу (lenadvirna@gmail.com)
Обговорення: Ознайомлення зі змістом наказу Міністерства юстиції України від 18 червня
2015 р. «Про затвердження Правил організації
діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах
місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях».
Обговорення «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів
у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в
установах і організаціях» від 18 червня 2015 р. Розділ 1. «Загальні положення».
Тематика рефератів
1.
Ознаки, за якими класифікують документи.
2. Документи, які
розрізняють за способом фіксації інформації.
3. Поділ документів за змістом.
4. Системи документації за родом діяльності.
5. Основні поняття
документного забезпечення управлінської діяльності.
6. Документообіг та його роль в
управлінській діяльності організації.
7. Документ та його
роль в управлінській діяльності організації.
Комментариев нет:
Отправить комментарий