суббота, 14 апреля 2018 г.

Інтернет в маркетингу

Лабораторна робота*. ОПИС ЕЛЕКТРОННОГО МАГАЗИНУ.  ПОШУК ТОВАРІВ В ЕЛЕКТРОННИХ МАГАЗИНАХ

Підручник "ІНТЕРНЕТ В МАРКЕТИНГУ"

Опрацювати розділи:
1 СУТНІСТЬ ІНТЕРНЕТ В МАРКЕТИНГУ (ст.5) тести (ст.325)
2 ХАРАКТЕРИСТИКА АУДИТОРІЇ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (ст.66) тести (ст. 339)
5 КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГУ В СЕРЕДОВИЩІ ІНТЕРНЕТ (ст. 158) тести (ст. 368)
6 ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА В СЕРЕДОВИЩІ ІНТЕРНЕТ(ст. 187) тести (ст. 382)
9 МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ В СЕРЕДОВИЩІ ІНТЕРНЕТ (ст. 255) тести (ст. 414)

Звіт відправити на e-mail: lenadvirna@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий