понедельник, 15 января 2018 г.

WEB-дизайн. Лабораторна робота №1+приклад

Тема. Проектування Web-сайту
                       План 
1.      Визначення стратегічних цілей.
2.      Визначення функціональних можливостей сайту.
3.      Проектування структури сайту.

Мета: навчити студентів виконувати перші три етапи проектування сайту.

Завдання: провести конкурентний аналіз наступних сайтів:

Результати роботи вислати на адресу: lenadvirna@gmail.com

Приклад виконання завдання:
Таблиця. Результати конкурентного аналізу сайту ДН СумДУ

Пункти аналізу
Результати аналізу
1.
Організація навігації по сайту

Головна сторінка має горизонтальне меню, що розташоване у верхній частині сторінки (мова російська):
-          главная;
-          об обучении;
-          абитуриентам;
-          о нас.
Відповідно сайт має таку структуру:
-          главная;
-          об обучении;
§  студенты и преподаватели;
§  принцип обучения;
§  полезно знать;
§  вопросы и ответы;
-          абитуриентам;
§  почему именно СумГУ;
§  преимущества дистанционного обучения;
§  направления подготовки;
§  образцы дипломов;
§  требования к компьютеру;
§  образцы тренажеров;
-          о нас;
§  центры дистанционного обучения СумГУ;
§  On-Line студия;
§  отдел разработки дистанционных курсов.
2.
Стильове оформлення

Ближче за все сайт відноситься до стилю «мінімалізм» - головна сторінка майже не має нічого зайвого.В області перегляду сайту розташовані  5 елементів: «шапка» сайту, головне меню, флеш-анімація, форма входу в систему і текст про дистанційну форму навчання.
Розташування елементів головної сторінки не є оптимальним. Якщо головна дія користувача сайту – виконання входу в систему дистанційного навчання, що можна зробити за допомогою форми, то дана форма знаходиться не в активної області вікна браузеру. Вона розташована в низу лівій частині сторінки - без використання смуги прокручування користувач з початку її повністю не бачить.

3.
Форма подачі матеріалів сайту

Текст складається з 3-х абзаців. Самий довгий рядок складається з 71 символу, що задовольняє вимогам. Використовується шрифт без зарубок, з вирівнюванням по правому краю. Можна зробити таки зауваження: інтерліньяж (відстань між лініями розташування тексту) занадто великий, що ускладнює перехід до наступного рядка, проте відступу (вільного простору) між абзацами немає зовсім, що також ускладнює сприйняття тексту.Текст з правою краю трохи не вирівняний за лініями сітки, що має створюватися на етапі проектування рівня компоновки сайту.
4.
Якість ілюстрацій

Центральну частину вікна займає ілюстрація, що виконана у вигляді флеш-анімації з 4-х зображень, які автоматично змінюють одне одного. Зміст зображень має розкрити сутність дистанційного навчання. Всі зображення виконані у відтінках блакитного кольору, який виявляється занадто темним. Крім того, певні елементи зображення мають стиск у вертикальної площині, що певним чином псує  зображення.
5.
Кількість розділів сайту

Без виконання входу у систему дистанційного навчання відвідувачу сайту доступні такі розділи сайту:
-          об обучении;
-          абитуриентам;
-          о нас.
6.
Наявність особливих рішень, що вигідно відрізняють сайт від конкурентів

Урахування ролі соціальних мереж у життєдіяльності сучасної молоді: на головній сторінці є відповідні кнопки, за допомогою яких можна потрапити на сторінки цих соцмереж, що присвячені  дистанційному навчанню у СумДУ.
Можливість відвідувачу сайту отримати допомогу в режимі online без входу у систему за допомогою сервісу SiteHeart, що зараз використовується багатьма установами, що надають послуги через мережу Інтернет, наприклад, банками.
Наявність сторінки з контактною інформацією, з якої можна безпосереднє звернутися до керівництва регіонального центру дистанційного навчання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий