Тема. Проектування Web-сайту
План
1. Визначення стратегічних цілей.
2. Визначення функціональних можливостей сайту.
3. Проектування структури сайту.
Мета: навчити студентів виконувати перші три етапи
проектування сайту.
Завдання: провести конкурентний аналіз наступних сайтів:
Результати роботи вислати на адресу: lenadvirna@gmail.com
Приклад виконання завдання:
Приклад виконання завдання:
Таблиця. Результати конкурентного аналізу сайту ДН СумДУ
№
|
Пункти аналізу
|
Результати аналізу
|
1.
|
Організація навігації по сайту
|
Головна сторінка має горизонтальне меню, що розташоване у верхній частині сторінки
(мова російська):
-
главная;
-
об обучении;
-
абитуриентам;
-
о нас.
Відповідно сайт має таку структуру:
-
главная;
-
об обучении;
§ студенты и преподаватели;
§ принцип обучения;
§ полезно знать;
§ вопросы и ответы;
-
абитуриентам;
§ почему именно СумГУ;
§ преимущества дистанционного обучения;
§ направления подготовки;
§ образцы дипломов;
§ требования к компьютеру;
§ образцы тренажеров;
-
о нас;
§ центры дистанционного обучения СумГУ;
§ On-Line студия;
§ отдел разработки дистанционных курсов.
|
2.
|
Стильове оформлення
|
Ближче за все сайт відноситься до стилю «мінімалізм» -
головна сторінка майже не має нічого зайвого.В області перегляду сайту
розташовані 5 елементів: «шапка»
сайту, головне меню, флеш-анімація, форма входу в систему і текст про
дистанційну форму навчання.
Розташування елементів головної сторінки не є
оптимальним. Якщо головна дія користувача сайту – виконання входу в систему
дистанційного навчання, що можна зробити за допомогою форми, то дана форма
знаходиться не в активної області вікна браузеру. Вона розташована в низу
лівій частині сторінки - без використання смуги прокручування користувач з
початку її повністю не бачить.
|
3.
|
Форма подачі матеріалів сайту
|
Текст складається з 3-х абзаців. Самий довгий рядок
складається з 71 символу, що задовольняє вимогам. Використовується шрифт без
зарубок, з вирівнюванням по правому краю. Можна зробити таки зауваження:
інтерліньяж (відстань між лініями розташування тексту) занадто великий, що
ускладнює перехід до наступного рядка, проте відступу (вільного простору) між
абзацами немає зовсім, що також ускладнює сприйняття тексту.Текст з правою
краю трохи не вирівняний за лініями сітки, що має створюватися на етапі проектування
рівня компоновки сайту.
|
4.
|
Якість ілюстрацій
|
Центральну частину вікна займає ілюстрація, що виконана
у вигляді флеш-анімації з 4-х зображень, які автоматично змінюють одне
одного. Зміст зображень має розкрити сутність дистанційного навчання. Всі
зображення виконані у відтінках блакитного кольору, який виявляється занадто
темним. Крім того, певні елементи зображення мають стиск у вертикальної
площині, що певним чином псує
зображення.
|
5.
|
Кількість розділів сайту
|
Без виконання входу у систему дистанційного навчання
відвідувачу сайту доступні такі розділи сайту:
-
об обучении;
-
абитуриентам;
-
о нас.
|
6.
|
Наявність особливих рішень, що вигідно відрізняють сайт
від конкурентів
|
Урахування ролі соціальних мереж у життєдіяльності сучасної молоді: на
головній сторінці є відповідні кнопки, за допомогою яких можна потрапити на
сторінки цих соцмереж, що присвячені
дистанційному навчанню у СумДУ.
Можливість відвідувачу сайту отримати допомогу в режимі online без входу
у систему за допомогою сервісу SiteHeart,
що зараз використовується багатьма установами, що надають послуги через
мережу Інтернет, наприклад, банками.
Наявність сторінки з контактною інформацією, з якої можна безпосереднє
звернутися до керівництва регіонального центру дистанційного навчання.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий